چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 375
كارگاه آموزش مهارت های زندگی در خانه فرهنگ دهخدا برگزار شد
کارگاه آموزش مهارت های زندگی روز دوشنبه مورخ 28 بهمن ماه با حضور جمعی از بانوان شهر قدسی در خانه فرهنگ علامه دهخدا برگزار شد.

کارگاه آموزش مهارت های زندگی در خانه فرهنگ دهخدا برگزار شد

کارگاه آموزش مهارت های زندگی روز دوشنبه مورخ 28 بهمن ماه با حضور جمعی از بانوان شهر قدسی در خانه فرهنگ علامه دهخدا برگزار شد.

 به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس؛ کارگاه آموزش مهارت های زندگی با بیان مطالبی پیرامون آسیبهای اجتماعی و علل بروز این آسیب ها با تغییر سبک زندگی خانواده ها، رشد آمار طلاق و آسیب‌های اجتماعی آن، ارائه راهکارهایی در خصوص آموزش و توانمندسازی زنان در زمینه تحکیم بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی بین زنان، فرهنگسازی در زمینه الگوهای کارآمدسازی و پایداری خانواده‌ها، کاهش عوامل مخاطره‌آمیز و تقویت و تعمیق نقش مادری و همسری بین زنان، در خانه فرهنگ دهخدا برگزار شد.

بنا براین گزارش؛ دوستی با فرزندان، تقویت اعتقادات، توجه به نیازهای روحی و عاطفی، تلاش در جهت تأمین نیازهای مادی و معنوی، ایجاد سازگاری در محیط خانه، مراقبت والدین نسبت به اعمال و رفتار فرزندان خود، برنامه ریزی مناسب برای تنظیم اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و نظارت جدی والدین نسبت به دوست یابی فرزندان نیز از جمله مهمترین موضوعات آموزشی در این کارگاه مهارت زندگی بود.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0